Support Engineer
Als Support Engineer ben jij het eerste contactpunt voor technische ondersteuning binnen ons Supportteam. Je streeft naar de beste oplossing voor de klant en gebruikt jouw probleemoplossend vermogen, creatief denkwerk en je weet goed om te gaan met druk en onverwachte situaties. Je durft kritisch te zijn over bestaande processen en de kwaliteit die wij als team en organisatie leveren. Dus ben je bekend, of wil je leren over, de producten en systemen van Apple en Microsoft? En zou je graag willen bijdragen aan een snelgroeiende organisatie met de focus op Apple? Dan zou dit weleens een geweldige kans voor je kunnen zijn.
Wat ga je doen?
Verlenen van eerste- en tweedelijns technische ondersteuning voor systemen en diensten bij klanten, in het Nederlands en Engels;
Remote doorvoeren van wijzigingsverzoeken van klanten;
Escaleren van tickets naar de volgende lijn en het ondersteunen van de planner met het inplannen van engineers;
Het configureren en beheren van het monitoringssysteem en bijbehorende meldingen;
Onderhouden en uitbreiden van de documentatie opslagen in het kennissysteem;
Samenwerken met de planner, accountmanagers en derde lijn engineers om de beste klantervaring te bieden;
Proactief uitvoeren van taken en delen van ideeën en oplossingen om processen te stroomlijnen;
Dit vragen we van jou?
Minimaal MBO werk- en denkniveau;
Affiniteit met IT en/of Apple;
Certificering in Jamf, Addigy of Microsoft is een pre;
Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;
Probleemoplossend, creatief en kritisch;
-
Flexibel, proactief en een teamspeler;
Wij bieden:
Een marktconform salaris;
Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;
Hybride werken bij een flexibele werkgever;
Werken in een groeiende organisatie;
MacBook Pro en iPhone van de zaak;
Reiskostenvergoeding in de vorm van een NS Business Card of €0,23 cent per kilometer;
Doorgroeimogelijkheden binnen en buiten het team;
Een goede sfeer en informele omgang;
Diverstiteitsdisclaimer
Bij Pro Warehouse geloven we dat je het beste tot je recht komt als je met plezier naar je werk gaat. Daarom bieden we volop ruimte om te ontdekken en te groeien, binnen een informele en open bedrijfscultuur. We waarderen diversiteit en streven naar gelijkheid en inclusie op elke werkplek. In ons wervingsproces beoordelen we iedereen eerlijk op basis van kwalificaties en vaardigheden, ongeacht achtergrond of identiteit. Voor gelijk werk geldt gelijk loon, en we hechten veel waarde aan transparantie in onze beloning. Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.
Geïnteresseerd?
Ben je geïnteresseerd in deze functie en herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Stuur dan je curriculum vitae inclusief foto en motivatiebrief naar vacature@prowarehouse.nl t.a.v. Valerie Gunawan. Zodra wij jouw sollicitatie hebben ontvangen nemen we uiterlijk binnen twee weken contact met je op.
Voor wie met Apple werkt.