Als Support Engineer bij Pro Warehouse ben je verantwoordelijk voor het aannemen, uitzoeken en indien mogelijk op afstand oplossen van storingen en de afhandeling daarvan. Je geeft telefonisch eerstelijns ondersteuning aan eindgebruikers bij onze klanten en je communiceert met hen over de status van hun vraag of storing, je bewaakt hierbij de deadlines en service afspraken. Ben je toe aan een nieuwe uitdaging, heb je al werkervaring opgedaan binnen een IT-omgeving en zou je graag willen bijdragen aan een snelgroeiende organisatie met de focus op Apple? Dan zou dit weleens een geweldige kans voor je kunnen zijn.
Wat ga je doen?
Vragen beantwoorden over het gebruik van hard- en software;
Ondersteunen van de eindgebruiker in de uitvoering van zijn werkzaamheden;
Doorzetten van storingen naar de 2e en 3e lijn, en indien nodig naar je leidinggevende;
Bewaken van de voortgang van openstaande verzoeken;
Verzorgen van terugkoppeling naar klanten;
Verzorgen van de planning van medewerkers in de buitendienst.