Support Engineer

Solliciteer nu

Support Engineer

Bij Pro Warehouse zijn we op zoek naar een Support Engineer om ons team te komen versterken.
Full-time · Amsterdam

Denk je aan Apple op het werk, dan denk je aan Pro Warehouse.
De informatietechnologie ontwikkelt zich razendsnel en daarom werken we bij Pro Warehouse, met ruim 100 collega’s, continu keihard om onze diensten steeds verder te blijven vernieuwen en verbeteren. De vakmensen van Pro Warehouse leveren graag – en snel – oplossingen op maat om jouw organisatie te helpen groeien. Oplossingen die bovendien gelijk inzetbaar zijn op de werkvloer. Van de aanschaf en het uitrollen van hardware tot het ondersteunen van gebruikers met beheer en support.

Pro Warehouse is de absolute zakelijke Apple Expert. Wij helpen bedrijven die met Apple (willen) werken op alle fronten. Onze specialisten leveren graag – en snel – de beste oplossingen voor op de werkvloer. Van de aanschaf en het uitrollen van hardware tot het ondersteunen van gebruikers met beheer en support. Dankzij het grootste Apple engineering team van Europa en ons eigen warehouse hebben wij veruit de meeste producten én kennis in huis.

Als Support Engineer bij Pro Warehouse ben je verantwoordelijk voor het aannemen, uitzoeken en indien mogelijk op afstand oplossen van storingen en de afhandeling daarvan. Je geeft telefonisch eerstelijns ondersteuning aan eindgebruikers bij onze klanten en je communiceert met hen over de status van hun vraag of storing, je bewaakt hierbij de deadlines en service afspraken. Ben je toe aan een nieuwe uitdaging, heb je al werkervaring opgedaan binnen een IT-omgeving en zou je graag willen bijdragen aan een snelgroeiende organisatie met de focus op Apple? Dan zou dit weleens een geweldige kans voor je kunnen zijn.

Wat ga je doen?

  • Vragen beantwoorden over het gebruik van hard- en software;

  • Ondersteunen van de eindgebruiker in de uitvoering van zijn werkzaamheden;

  • Doorzetten van storingen naar de 2e en 3e lijn, en indien nodig naar je leidinggevende;

  • Bewaken van de voortgang van openstaande verzoeken;

  • Verzorgen van terugkoppeling naar klanten;

  • Verzorgen van de planning van medewerkers in de buitendienst.

Dit vragen we van jou?

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie;

  • Sterke probleemoplossende vaardigheden;

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;

  • Affiniteit met IT en/of Apple;

  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal, zowel mondeling als schriftelijk;

  • Klantgericht en communicatie vaardig;

  • Loyaal, betrokken en klantgericht;

  • Leergierig.

Wij bieden:

  • Een salaris tussen de €2.400 en €3.500, op basis van 40 uur;

  • Commissieplan met een bonus van maximaal één bruto maandsalaris per jaar;

  • Opleidingen en trainingen relevant voor jouw functie;

  • 24 vakantiedagen onvoorwaardelijk + tot 4 extra vakantiedagen, op basis van 40 uur;

  • Hybride werken bij een flexibele werkgever;

  • Werken in een groeiende organisatie;

  • Reiskostenvergoeding in de vorm van een NS Business Card of €0,23 cent per kilometer;

  • Doorgroeimogelijkheden binnen en buiten het team.

Geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd in deze functie en herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Stuur dan je curriculum vitae inclusief foto en motivatiebrief naar vacature@prowarehouse.nl t.a.v. Annemarijn van Soest. Zodra wij jouw sollicitatie hebben ontvangen nemen we uiterlijk binnen twee weken contact met je op.

Voor wie met Apple werkt.