Customer Service Medewerker

Solliciteer nu

Customer Service Medewerker

Bij Pro Warehouse zijn we op zoek naar een Customer Service Medewerker om ons team te komen versterken.

Full-time / Part-time · Amsterdam

Denk je aan Apple op het werk, dan denk je aan Pro Warehouse.
De informatietechnologie ontwikkelt zich razendsnel en daarom werken we bij Pro Warehouse, met ruim 100 collega’s, continu keihard om onze diensten steeds verder te blijven vernieuwen en verbeteren. De vakmensen van Pro Warehouse leveren graag – en snel – oplossingen op maat om jouw organisatie te helpen groeien. Oplossingen die bovendien gelijk inzetbaar zijn op de werkvloer. Van de aanschaf en het uitrollen van hardware tot het ondersteunen van gebruikers met beheer en support.

Pro Warehouse is de absolute zakelijke Apple Expert. Wij helpen bedrijven die met Apple (willen) werken op alle fronten. Dankzij het grootste Apple engineering team van Europa en ons eigen warehouse hebben wij veruit de meeste producten én kennis in huis.

Als Customer Service Medewerker ben jij het eerste aanspreekpunt voor klanten en zorg je voor een vlotte en klantgerichte afhandeling van vragen, klachten en aftersalesprocessen.

Wat ga je doen?

  • Beantwoorden en afhandelen van binnenkomende klantvragen, klachten en serviceverzoeken via telefoon en e-mail;

  • Registreren, beoordelen en administratief verwerken van RMA-aanvragen en het opvolgen van reparaties via externe servicepartners;

  • Informeren van klanten over de status van RMA’s, reparaties, cases en andere aftersalesprocessen;

  • Signaleren van veelvoorkomende klantproblemen en het aandragen van verbetervoorstellen binnen het team;

  • Afhandelen van vragen m.b.t. zendingen en schakelen met vervoerders bij vertraagde of zoekgeraakte zendingen;

  • Collega’s, klanten en partners ontvangen en begeleiden binnen ons kantoor;

  • Ondersteunen bij Officemanagement en facilitaire zaken aangaande het kantoor;

Dit vragen we van jou:

  • Minimaal MBO+ werk- en denkniveau;

  • Minimaal twee jaar ervaring in een vergelijkbare klantenservice- of aftersalesfunctie;

  • Affiniteit met Apple;

  • Goede beheersing van de Nederlandse, zowel mondeling als schriftelijk;

  • Klantgericht en communicatief vaardig;

  • Leergierig en resultaatgericht;

  • Loyaal, betrokken en klantgericht;

Wij bieden:

  • Een marktconform salaris;

  • Goede secundaire arbeidsvoorwaarden;

  • Werken in een sterk groeiende organisatie;

  • Doorgroeimogelijkheden binnen de organisatie;

  • Opleidingen en trainingen;

  • MacBook Pro en iPhone van de zaak;

  • Hybride werken bij een flexibele werkgever;

  • Een goede sfeer en informele omgang.

Geïnteresseerd?

Ben je geïnteresseerd in deze functie en herken jij jezelf in het bovenstaande profiel? Stuur dan je curriculum

vitae inclusief foto en motivatiebrief naar vacature@prowarehouse.nl t.a.v. Dennis Maaijen. Zodra wij jouw sollicitatie hebben ontvangen nemen we uiterlijk binnen twee weken contact met je op.

Voor wie met Apple werkt.

Welk Apple gerelateerd vraagstuk je ook hebt, Pro Warehouse regelt het voor je. Denk hierbij aan technische inrichting, het opzetten van nieuwe werkplekken of het integreren van Apple binnen andere IT-omgevingen. Je kunt bij ons terecht voor Apple support, security-oplossingen, consultancy, oplossingen voor device management en de beste cloud-apps. We faciliteren ook volledig beheerde Apple werkplekken inclusief deskundige support, zowel op afstand als op locatie.

Onze website